zondag 17 maart 2013

tadaaa : GIVE AWAY!

Omdat ik zelf al 2 give-aways gewonnen heb...
Omdat dat heel leuk is...
Omdat ik zelf er ook één wou organiseren..
Omdat ik stiekem toch nog wat volgers bij wil...
Omdat ik ....

Wat moet je doen?
Word volger en laat een berichtje achter en als je daar zin in hebt, mag je ook wat reclame maken op jouw blog voor deze give-away.
31 maart laat ik een "onschuldige" kinder/puberhand een naam trekken uit alle volgers die lieten weten dat ze meedoen.
Dus : DOEN!
O ja, bijna vergeten. Dit kun je winnen : een  gsm-hoesje ( waar ook een iphone in past) in rood met witte bollen...én een lint waarmee je je gsm uit het hoesje kan halen.



5 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Wat is het een leuk ding. Ik ben al volger, mag ik nog mee doen? Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb maar een hele simpele gsm maar die wil ook best in zo'n mooi hoesje huizen! groetjes, Hilke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook heel graag meedoen! Mijn gsm zou heel mooi zitten in dat superleuke polkadot-tasje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb jou geselecteerd voor de Liebster Award.
    Check je even mijn blog indien je wil meedoen?
    Op die manier leren de mensen jouw blog beter kennen!

    BeantwoordenVerwijderen